Sub deviza „Zambetul la nevoie se cunoaste”, pentru al cincilea an consecutiv GSK Consumer Healthcare deruleaza in Romania campania de responsabilitate sociala „1%”, prin intermediul careia va directiona 1% din vanzarile anumitor produse de ingrijire orala.
Astfel, consumatorii care achizitioneaza produsele participante in campanie pe tot parcursul lunii decembrie 2018 vor oferi sansa copiilor din familii defavorizate sa primeasca ingrijiri stomatologice, se arata in comunicatul de presa trimis.
„Consideram o necesitate continuarea campaniei 1% si interventia in comunitatile rurale din Romania. Sunt multe localitati in care accesul la servicii si produse de ingrijire orala este limitat, exista copii care nu au o periuta de dinti sau nu au fost niciodata la stomatolog. Sunt bucuroasa si recunoscatoare pentru faptul ca, impreuna cu partenerii din program, am reusit sa tratam peste 2.000 de copii de-a lungul anilor si sa le rezolvam probleme dentare grave”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare Romania si Balcani.
Creata inca din anul 2014, campania 1% se desfasoara sub umbrela Zambeste Romania, un program amplu de facilitare a accesului la informatii si solutii in vederea imbunatatirii sanatatii orale a populatiei, prin implicarea directa a companiei in comunitati, derularea de programe educationale, precum si oferirea de tratamente stomatologice si produse de igiena orala gratuite.
Anul acesta campania 1% continua prin intermediul parteneriatului cu United Way Romania, suma stransa din vanzarile produselor de igiena orala inregistrate in luna decembrie 2018 fiind directionata catre acoperirea cheltuielilor pentru tratamente stomatologice oferite copiilor din zone defavorizate din tara.
„Ne bucuram sa ne alaturam acestei campanii si multumim GSK Consumer Healthcare si tuturor celor care au oferit sprijin pe parcursul celor patru ani copiilor din comunitatile defavorizate. Speram ca in aceasta luna decembrie, luna cadourilor, cat mai multi romani vor contribui la cauza noastra, aceea de a oferi zambete sanatoase celor mici. Campania Zambeste Romania completeaza perfect programele noastre de interventie in sanatate pentru copiii din familiile fara posibilitati”, a adaugat Cristina Damian, Director Executiv United Way Romania.
In cei patru ani de campanie, GSK Consumer Healthcare a donat peste 58.000 de euro pentru tratamente stomatologice pentru copiii din comunitatile rurale Salvati Copiii. Astfel, peste 2.000 de copii intre 6 si 13 ani au beneficiat de consultatii preliminare, de tratarea cariilor si a problemelor existente in cavitatea bucala si de extractii. Acesti copii provin din 12 comunitati defavorizate din judetele Suceava, Neamt, Iasi, Vaslui si Botosani, zone in care aproximativ 50% din populatie este direct dependenta de veniturile de la stat, iar pentru 44% ajutorul social reprezinta principala sursa de venit. De asemenea, copiii au primit si produse de ingrijire orala, dar au invatat si despre regulile de igiena orala.